Co dělám nejlépe a co mě nejvíc baví 

Celý život vymýšlím a píšu. A je mi jedno pro koho nebo  pro jaké médium. Blogy, tv skripty, printy, PR články, kampaně... Jednoduše řečeno, jsem ideový a copywriterský obojživelník. Podívejte se na část z mých prací, které mě reprezentují. 

Ženské rugby - náborová kampaň pro všechny životní rugbystky.

Ženské rugby trpělo nedostatkem hráček. Chtěli jsme pro tento sport získat ženy, které by o něm jinak vůbec nepřemýšlely. Proto jsme je potřebovali přesvědčit, že tuto hru i ony hravě zvládnou, protože už jí hrají ve svém životě.

V kampani jsme spolupracovali se samotnými hráčkami, pro něž sloužily naše vizuály jako argument při oslovování žen ve svém okolí.

Za měsíc trvání kampaně byly stavy naplněny.

Kampaň získala stříbrného Louskáčka.

Podíl na kampani: Idea a copywriting

 

Telefonování za volantem zavání průšvihem - první kampaň, která záměrně smrděla.

V kampani jsme lidem nabízeli, aby si zkusili, co znamená být účastníkem opravdové nehody, a to s pomocí čichového zážitku. Vycházeli jsme z insightu, který nám potvrdili účastníci dopravních nehod, když popisovali zápach, jenž v nabouraném autě cítili. Směs spálené gumy, etanolu a špatně popsatelný nakyslý závan. Jakoby se kolem nich prohnala smrt. 

Vizuálně jsme práci stylizovali do inzerátu propagujícího vůni CRASH. I s testerem, který obsahoval skutečný "odborně" namíchaný pach dopravní nehody. 

Kampaň získala dva Louskáčky, Golden Drum a Epicu.

Podíl na kampani: Idea a copywriting

Orbit pixla -Insight, exekuce, zábava. 

Když jsme dostali brief na propagaci Orbit "pixly", zaměřili jsme se úplně nejdřív na hledání správného insightu. A našli jsme ho. Lidi z cílové skupiny si totiž ve skutečnosti nepřejí se o žvýkačky z tohoto balení s někým dělit. Naopak je to štve, když jim žvýkačky někdo bere z jejich pixly. Řešení? Podívejte se na video.

Kampaň získala dvakrát Golden Drum, Epicu a zlatého Louskáčka.

Podíl na kampani: Idea, copywriting

 

Krabice pro O2 - kampaň, která zlidštila modrého operátora.

V kampani pro O2 jsme demonstrovali, že bez chytré sítě O2 jsou telefony v podstatě pouze kartónové krabice. 

Podíl na kampani: Idea a copywriting

Dobrovolní hasiči - Kampaň pro Vodafone, která vtipností dohnala T-Mobile. 

Pro Vodafone jsme vytvořili svět dobrovolných hasičů. V tomto spotu jsme komunikovali férové placení za hovory po vteřinách.

Podíl na kampani: Idea a copywriting 

Benu - Kampaň "Pod našimi křídly". 

Pro lékárny BENU jsme vytvořili kampaň Pod našimi křídly, která dokázala komunikovat brand statement i produktové benefity napříč všemi kanály online i offline kanály.

Podíl na kampani: Creative direction

SEZNAMKA.CZ - OLD BUT GOLD

Práce, která připomíná časy, kdy veřejné toalety byly špinavými místy popsanými různými, často obscéními, vzkazy sexuálně frustrovaných mužů. Právě na ně mířila tato kampaň.

Podíl na kampani - Idea a copywriting

 

Správa náborové stránky České spořitelny - Odpovědná práce pro odpovědnou banku

Po Českou spořitelnu jsem spravoval kariérní stránku Velké možnosti. Pro její blog Velkých možností jsem napsal nespočet příspěvků.

Více zde

 

BLOGOVÉ PŘÍSPĚVKY NEJEN PRO TOP REALITNÍ MAKLÉŘKU

Píši blogové příspěvky na různá témata. Všechny mají svou úroveň. Té se budu držet a psát slepě stylem copy/paste nehodlám.

Více tady