Můj příběh

Když mi bylo devět, napsal jsem povídku Nakouslé jablko, která byla (světe div se) o nakouslém jablku. Našel ho ježek a nasytil s ním svoji rodinu. 

Když mi bylo třináct, moje máma mi navrhla, abych šel na učňák, což byla potupa.

Když mi bylo osmnáct, dostal jsem se na žurnalistiku UK (Nejtěžší je udělat přijímačky, otevřít těžké vchodové dveře a nechat se vyhodit).

Když mi bylo devatenáct, strávil jsem dva měsíce v nemocničním pokoji, kde byl můj soused připoutaný řetězem k posteli, jak byl neklidný. 

Když mi bylo dvacet dva, točil jsem reportáže v České televizi pro pořad Černé ovce.

Když mi bylo dvacet pět, začal jsem pracovat jako kreativec v reklamce.

Když mi bylo dvacet devět, podílel jsem se ve Varšavě na vývoji celosvětového reklamního konceptu pro Snickers a zodpovídal za kreativu pro T-Mobile.

Když mi bylo třicet, vyšla mi kniha v nakladatelství Lidové noviny.

Když mi bylo třicet jedna, pohádal jsem se v hospodě kvůli tomu, že nějaký maník tvrdil o mnou vymyšleném tv spotu, že je to s...ka a dostal jsem do huby takovým způsobem, že to mámu rozbrečelo. 

Když mi bylo třicet dva, stal jsem se kreativním ředitelem v reklamní agentuře.

Když mi bylo třicet pět, vyhrál jsem svého desátého Louskáčka (Nejvyšší českou kreativní  cenu) a na party udělal ostudu, za kterou by se nemusel stydět ani felt kurát Katz.

Když mi bylo čtyřicet, manželka mi řekla, že jsem debil, ať si tu svou kreativitu sbalim do batohu a vykopla mě z bytu i ze života. 

Když mi bylo čtyřicet a půl, přišel za mnou šéf a řekl mi, že jsem vyhořelý a vyhodil mě. 

Když mi bylo čtyřicet a tři čtvrtě, moje dcera… moje, v té době sedmiletá dcera, mi řekla, že vůbec nevypadám dobře.

Když mi bylo pořád čtyřicet a tři čtvrtě, podíval jsem se do zrcadla a zjistil jsem, že skutečně nevypadám dobře a začal přemýšlet, co budu dělat, abych zase vypadal dobře.

Když mi bylo čtyřicet jedna, v knihkupectví jsem náhodou narazil na životopis Leonarda da Vinciho a ten jsem přečetl za dvě noci (má pět set stran).

Když mi bylo pořád čtyřicet jedna a přečetl si další knihu o Leonardovi, rozhodl jsem se změnit přístup k životu i kreativitě, protože tyhle dvě věci nelze oddělovat.

Od té doby jsem začal vyvíjet svůj přístup ke kreativitě, k marketingu i k vlastní sebepropagaci a tyhle věci začal postupně předávat lidem - studentům na offline i online workshopech v Kreativní akademii i firemním klientům při různých zakázkách. A jasně, budu ho předávat i vám.

Ondřej

Kreativni@ondrejsoucek.cz

VYZKOUŠEJTE NĚKTEROU Z MÝM SLUŽEB.

Sebeprezentace, idea making, copywriting, marketingu. Jednotlivě nebo v kombinacích. První hodina je u mě vždy zdarma.